馬國明收小粉絲《降魔的》主角圖畫 湯洛雯讚小馬最可愛 (19:28)

文章日期:2020年06月24日

馬國明(馬明)向來形象「入屋」,早前播出其主演劇集《降魔的2.0》雖屬魔幻題材的劇種,但很受小朋友觀眾歡迎,因而多了一班小朋友粉絲。繼早前在寓所大堂嚇親鄰居小妹妹,後來收到對方的道歉信後,馬國明日前又收到一幅小朋友繪圖的圖畫,畫中有小馬、石敢當石像、紅色的2元硬幣及一隻綠色鬼。

馬國明說︰「以前......有好多小朋友同我講......馬明馬明......我爸爸媽媽好鐘(鍾)意睇你d(啲)戲嫁(㗎)......最近......有好多爸爸媽媽......甚至公公婆婆......同我講......小馬小馬......我d(啲)仔仔女女......孫仔孫女......好鐘(鍾)意睇你嫁(㗎)。謝謝《降魔的》、謝謝小馬呢個角色......令我多咗好多小朋友fans......謝謝......😘😘😘」

女友湯洛雯留言讚畫中的石敢當公仔很可愛。胡鴻鈞笑指「小馬」是最可愛的,湯洛雯大方回應︰「當然!」蕭正楠抵死地說︰「湯洛雯也是小朋友。」

(即時娛樂)