先夫留下過億元基金 黃夏蕙承諾全數捐出助演藝幕後人員 (20:02)

文章日期:2020年06月25日

【今日直擊】89歲黃夏蕙今日接受訪談節目《關公有請》主持黃守東訪問,分享與經理人Simon合作10年的點滴。提到她申領演藝人協會發放9000元抗疫援助金惹梁思浩質疑其「富貴長者」身分,夏蕙姨為此呼冤:「我都停工半年了,連車錢都冇,都好耐冇出街。我不需要用太多錢,只要解決兩餐就得,我未算慘,最慘是幕後攝影、化妝、衣箱,好多食穀種。」

夏蕙姨指梁思浩突然跳出來話她貪,誤會她有錢,令很多人想問她借錢,「我都想問人借,沒想到演協會長古天樂立即籌錢幫助同行,我不知9000元如何派法,不知道兩年冇拍戲的工作人員冇份攞,原來好多人冇,都不關我事。(有否介懷對方的言論?)無,好過他說我做乞兒,多謝思浩哥哥講一講都提醒了我,其實我真是有錢的,我先夫留下好多基金給我,我近幾年冇時間、冇心情去搞,我日內會去搞,個基金好多錢,有億億聲,我和6個仔女分7份,我自己那份都應該有過億,會捐晒出來,幫不到全世界,但幫到幾多得幾多,好多幕後冇工做,藝人紅星就不用幫了,他們多錢過我」。

夏蕙姨公開呼籲特首林鄭月娥及其政府班子,向演藝界提供援助措施,不滿業界被人忽略,「行行都有錢派,連海洋公園、美容院、揼骨妹都有得派,但點解演藝界冇錢派?其實我們藝人為社會做好多事、提供娛樂,當年颱風『溫黛』襲港,名伶任劍輝與白雪仙、我和鳳凰女都有義唱,這個疫情影響好多工作人員又冇錢、又冇屋住,知道有些藝人要賣屋,政府不公道,藝人都是人」。

(即時娛樂)

相關字詞﹕黃夏蕙 梁思浩 胡百全