【好爸爸】緊張女兒學業 羅仲謙向陳豪取經:佢係明燈 (16:28)

文章日期:2020年06月27日

陳豪及羅仲謙昨晚於石崗為無綫劇集《陀槍師姐2020》拍攝煞科戲,他們表示該劇由2月疫情最高峰時開拍,幸至今台前幕後都無人「瀨嘢」,大讚劇組衛生意識很強。

陳豪透露煞科戲要拍攝飛虎隊行動,有不少爆炸和槍戰戲,演行動組的謙仔就較辛苦要打餐飽,謙仔說:「上山下海、跳樓、槍戰、爆破什麼都有,拍攝時一定有少少受傷,都抝過兩次柴,所以這套劇有血有淚。」

陳豪隨後便要為新劇《飛虎3之壯志英雄》開工,謙仔參演的新劇《兒童醫院》,亦於下月中開拍,2位爸爸劇接劇,只好趁拍劇空檔陪伴子女,新手爸爸謙仔說:「可以跟老婆(楊怡)學下嘢,老婆話女兒大得太快,個個都會咁講,因為過程辛苦,但到小朋友長大,又覺得時間過得太快,好矛盾,其實現在我已經諗緊女兒的學業,不想行錯第一步,都有向陳豪取經,不用行太多冤枉路,他(陳豪)直頭是明燈。」

陳豪指為子女安排學校,都令家長頭痛,難得謙仔肯開口問就分享一下,他說:「其實我都覺得煩,之前子女分別入讀3間學校,上、下午班加上不同地點,我每日做柴可夫司機出入幾轉要花6個鐘,諗起都痛苦,現在入讀同一間學校已經好好多。」

(即時娛樂)