【王浩信37歲生日】陳自瑤貼文爆Seed 罵第三者搶人老公 (16:35)

文章日期:2020年07月07日

今日(7月7日)是王浩信的37歲生日,他在社交網貼出Man爆騷肌照,他說:「今年給自己的生日禮物,在忙碌的拍攝進程,盡了全力,知道未是最好,但留下了一個記錄,一個里程碑,人生其中一件想做的事!感恩遇到角色需要的鞭策,繼續努力,繼續成長!」不少圈中人及網民都留言畀like。

至於浩信老婆陳自瑤(YoYo)今天出席劇集《那些我愛過的人》宣傳活動,YoYo在劇中的角色表現搶鏡,昨晚她在社交網分享劇中一節,並引述劇中對白,鬧爆第三者,她寫道:「女人我見得多,好似你咁賤格嘅我都係第一次見,咁多男人唔鍾意,係要鍾意搶人老公嘅...」YoYo還hashtag「#那些我愛過的人 #錢莉媛 #方書文 #點解呢個世界咁多綠茶婊 #激死我 #不知廉恥 #baby唔使驚有我保護你」,有網民讚YoYo演得出色,亦有人留言反問YoYo是否感同身受:「身邊總有鐘(鍾)意攪(搞)人老公嘅女人,有啲仲賤格到識得人哋老婆,同人老婆仔女有講有笑。」

(即時娛樂)