【陳法拉呢?】小儀搞《東西宮略》飯局 安仔敏之齊現身 (11:04)

文章日期:2020年07月09日

由郭晉安、陳敏之、陳法拉、阮小儀、阮兆祥及呂慧儀等合演,於2011年播出的無綫劇集《東西宮略》,成功將眾人連繫起來至今。這晚小儀發起飯局,眾人開心玩了一個晚上,可是陳法拉身處外地,因此未能出席;事後他們亦在網上分享個人感受。

阮小儀:我哋呢班人太耐冇約見面喇!難得嘅合作,一套劇就令大家緊扣到而(依)家。尚欠法拉,希望疫情快啲過去,佢可以快啲返到香港,咁我哋呢班《東西宮略》好朋友就可以再聚喇!

郭晉安:記唔記得我哋係邊一個劇集出現過!

阮兆祥:好久沒有碰面了!謝謝#阮小儀 的安排,讓我們 #東西攻(宮)略 群能夠再聚!#陳法拉 等你回來!#郭晋安 #陳敏之 #呂慧儀 #太開心了 #真係笑不停

呂慧儀:一見面就是傾唔停,笑唔停,食唔停~😆🤪 #記得邊套劇 #開心的晚上 #weeat #wetalk #welaugh #alot #love #friends #gathering #想念 #美好的

(即時娛樂)