【防疫措施】食肆晚上禁堂食 譚小環茶餐廳自取外賣半價 (22:28)

文章日期:2020年07月15日

本港爆發第三波新冠肺炎疫情,政府收緊防疫措施,限制食肆晚六朝五禁堂食,只限外賣。譚小環與老公蔡強榮開設的茶餐廳,也作出相應對策,今日起一連7日晚上6時開始,到店自取外賣,全單半價;今日未到晚上6時,茶餐廳外已出現人龍買外賣。

昨日他們在社交平台公布有關消息,「【渣哥和你癲】聽晚(15日)開始,全港食肆將會步入更寒冬,面對史無前例第一次禁止夜市堂食,今日(14日)開緊急會議商討對策。出品部主管:生意額至少下跌一半,我哋唯有向供應商減少入貨量,其中一位供應商係老人家,今日喺電話度話我哋係佢主要客戶,講到想喊咁滯⋯⋯ 樓面部主管:應該要Cut減樓面員工,但佢哋個個都手停口停⋯⋯今日更有兩位夜更Part time年輕人主動請辭,話唔想增加我哋負擔⋯⋯ 我聽到心裡黯然兼眼濕濕 咁啦既然要Cut,嗰50%就Cut我先啦!要蝕,就由渣哥負責蝕啦!

現在宣布:

由明天(15日)起連續7天,每晚18:00開始

大渣哥茶記所有{到店自取}外賣

一律照原價全單5折

即係全方位,無限定,全單半價

舉例:鮮茄焗豬扒飯,$35

(全店食物正常數量備貨,售完即止)

呢個決定除咗令大家用半價就可以享用大渣哥晚餐,共渡時艱之外,仲兼可以幫到供應商,員工渡過難關⋯⋯咁咪大家都無事囉 希望喺痛苦嘅日子裡面,可以令大家開心返少少」

(即時娛樂)