【曾跟施匡翹上堂】戴祖儀度過人生無助一天:真係好驚... (14:41)

文章日期:2020年07月19日

女歌手施匡翹確診新冠肺炎疫情,成為香港首宗確診藝人,其經理人Apple姐(劉麗萍)和Apple姐男友麥德羅和宣傳人員阿佳亦同樣確診。連日來施匡翹曾和阿佳到訪電視城及電台宣傳,娛樂圈恐爆疫。施匡翹今天報平安,指自己情況穩定精神良好,目前仍留院觀察。

曾跟施匡翹上過戲劇班的戴祖儀,昨晚亦在社交網報平安,上載檢測結果,她感恩表示:「今(昨)日經過了人生最無助,最慌亂的一天。感激各界的幫助,家人朋友以及很多人的關心同慰問。我會繼續保持警惕,原來病毒距離自己真係可以好近,當真係發生嘅時候,原來真係好驚。

真係好感恩好感恩好感恩,因為工作關係,依(呢)幾日真係接觸左(咗)好多人,所以post出嚟等大家安心一點,我明白報告出咗,都唔等於100%冇事,我都會繼續在家隔離。真係希望大家都百毒不侵,平安!」

(即時娛樂)