【唔想累家人】姜皓文漏夜搵屋自我隔離:唔可以掉以輕心 (22:12)

文章日期:2020年07月20日

姜皓文今日在網上報平安,透露他的檢測結果呈陰性,是很安全。但原來事件有後續,姜皓文為了家人安全,決定漏夜搬出暫住,跟他一同拍攝《刑偵日記》的黎諾懿,知道姜皓文要搵屋暫住,於是提議家中還有客房,不過姜皓文太太已快一步安排好隔離臨時的家,為他解決燃眉之急。

相關新聞:【快速測試呈陰性】姜皓文網上報平安:繼續提高防疫意識

姜皓文留言:「#這個演習太可怕了⋯到咗今日至意識到當晚我哋同病毒擦身而過係幾咁恐怖,口講冇事嘅⋯心裡(裏)盤算緊,如果中咗點算呢,屋企人點算呢⋯空白咗一下。到想到要和屋企人隔離的時候,太太已經快我一步,在短短時間之內為我安排咗一個隔離臨時的家,睇到佢地(哋)為我頻頻撲撲,又擔心又緊張,我難過又生氣地同自己講點解會咁㗎,一定唔可以有事呀。雖知今次事件係非常間接,同出事應該仲有一段距離,但已經非常之難受,死咗好多細胞。檢測報告冇事,可以鬆一口氣。雖然今次係虛驚一場,但我會繼續好好照顧自己,乖乖留係(喺)臨時的家直至拍完戲為止。大家一定唔可以掉以輕心,要做好防疫措施,『好好保護自己,就係照顧別人』⋯老婆,好掛住你&好多謝你💕」

(即時娛樂)

相關字詞﹕姜皓文