【近乎零交流】何猷啟送妻女機 拒回應背妻密會長髮女 (14:04)

文章日期:2020年07月26日

【今日直擊】賭王何鴻燊三房兒子何猷啟,被爆背住妻子齊嬌(Gigi),跟一名長髮女子Alice,於賭王出殯翌日逛商場,2人還十指緊扣,態度親暱,有傳猷啟與齊嬌婚姻現暗湧;此外,有報道指齊嬌曾相約一位大隻男歎茶,期間齊嬌跟大隻男高談闊論,傾得開心。

今早猷啟和太太及兩個囡囡,包括2歲Tittania和9個月大的Tylia,現身機場離境大堂,原來齊嬌帶兩個女返上海,猷啟則只來送機。今早9點45分,齊嬌及兩個女以及兩個家傭,乘坐七人車,由豪宅出發到機場,期間車子去到機場時不停兜圈,未知是否想撇甩記者,最後駛到小蠔灣車廠的掘頭巷,要掉頭再駛往機場,到達機場時,齊嬌先下車,猷啟原來已安排助手幫齊嬌拿行李。

問齊嬌跟猷啟現時感情如何?齊嬌說:「我哋之後會同你哋講。(之後有記者會?)到時會講。(去哪兒?)去上海探媽咪,之前已經計劃好。」談到被拍到約會大隻男,齊嬌無奈說:「都係朋友,係『細佬』(暱稱)嚟,其實佢都好無辜。」問到是否早已知道猷啟有女朋友?齊嬌並無回應。

齊嬌一行人出示有效證件後,便進入機場範圍,原來猷啟一早在機場內等候,當猷啟見到大批傳媒追訪,亦即時變臉,問到新戀聞時,猷啟沒有回應,只幫手湊住兩個囡囡,而齊嬌亦說:「畀啲空間我哋。」原來猷啟此行只來送機,他對兩個女顯得甚不捨,而大女不時回望爸爸講拜拜,猷啟亦捉住細女小手講拜拜。至於齊嬌和猷啟全程近乎零交流,只在入閘前,齊嬌負責抱住細女時,猷啟曾上前幫手。送完妻女機後,猷啟被問到會否舉行記者會,他搖頭並只說:「冇喎。」跟着他和家傭坐的士返回豪宅。

(即時娛樂)