【老公鼓勵】曾被指「做極都做唔起」 石詠莉親解自資出碟原因 (15:35)

文章日期:2020年07月26日

J2音樂訪談節目《我們的音樂時代》,主持許文軒(Edmond)邀請石詠莉(Sukie)擔任嘉賓,談到由組合成員到製作HiFi唱片感受,她說:「2014年我喺谷底想放棄,多得鄧健泓畀信心我,本身想做原創歌,但2010年我試過,亦失敗咗,出咗等於冇出,所以決定做HiFi碟,因為我覺得一個歌手,係應該以聲音行先,而唔係形象同新聞,所以喺HiFi碟中唱一啲大家熟悉嘅歌,令大家可以真真正正咁聽到我把聲,以前組合時期又真係少啲機會畀大家聽到我把聲。」

問到有否覺得因造HiFi碟而成功洗底?她說:「其實最初唔係想自資,因為同過一啲唱片公司傾過,但反應係No,聽到一啲好難聽說話,話唔好幫佢啦,幫佢會唔會影響我哋唱片公司形象㗎,唔好使錢落佢度,做極都做唔起,但因為咁而令我哋慢慢學識點樣做好一張好嘅HiFi唱片,亦畀大家睇到我嘅誠意同用心。以前我好介意喺人哋面前提起石詠莉呢個名,因為個個聽到都會耍手兼擰頭,依家我唔介意,我仲好開心。」

(即時娛樂)