陳豪最窮日子卡數冚卡數 黎耀祥爆袁詠儀豪爽「萬歲」 (18:02)

文章日期:2020年07月27日

黎耀祥及陳豪兩位視帝級藝人,近日接受節目《Tiger's Talk》主持人林盛斌(Bob)及伍詠薇訪問。提到最窮的日子,陳豪說:「我做模特兒時代都搵到錢,不過當我有心做演員時,電影圈又不太吃香,開始『冇嘢撈』,試過一年冇工開,完全冇收入,唯有卡數冚卡數,差不多有成10萬元卡數,但我不會問屋企人拎錢。」

黎耀祥慶幸演藝工作由TVB開始,起初有穩定的月薪收入,加上做人量力而為,搵10元只花8元,所以無試過冇飯開的日子。至於榮升視帝後要「萬歲」請客會否覺得肉赤?黎耀祥表示:「如果收工煞科,最多幾萬元,冇乜所謂,大家開心。有位女演員不是成日拍劇,久不久先返來拍劇,有一日外景放午飯,平時普通一間酒樓就算,可是她就搵附近一間名牌酒樓,補了幾千元出來食飯,完全無詐型。(她如此大方應開名?)就是袁詠儀,當年張衛健在舊電視城愛放下幾千元,直接扣數不用次次畀錢埋單,好有型。」

(即時娛樂)