陳凱琳甫宣傳相講「信星座」 遭網民質疑是偽基督徒 (11:31)

文章日期:2020年07月29日

正為丈夫鄭嘉穎佗住第二胎的陳凱琳(Grace),日前在社交平台上載3張她戴住星座系列頸鏈的照片,為品牌賣廣告。

她說︰「唔知大家信唔信星座呢?🌠 我本人就覺得幾得意,所以都會留意下(吓)自己同屋企人嘅星座性格分析!巨蟹座嘅我就特別顧家,好愛錫(惜)家人,願意花多啲時間陪伴佢地(哋)!♋ 老公係獅子座~係一個好有責任心嘅男人♌ !♒ 仲有水瓶座嘅Rafa豬豬~似乎會有啲感性!哈哈!好好玩!😁💛 而(依)家swarovski 出咗全新Zodiac系列頸鏈,我當然第一時間就買咗 🦀 比(畀)自己同埋老公嘅獅子座同Rafa嘅水瓶座款式一齊戴啦!嚟緊屋企會有多一位小男孩,大家又想唔想估下(吓)佢係咩星座呢?」

Grace出Post後竟惹來不少網民批評,指身為基督教的她竟然相信星座,是偽基督徒,又質疑她說話、做事前可有想清楚。不過,也有網友站在Grace的一方,認為她這張帖子只不過是廣告。

(即時娛樂)

相關字詞﹕陳凱琳 星座 基督教 廣告