【2016年香港先生】鍾君揚離開無綫:感激好多人畀機會 (11:50)

文章日期:2020年07月31日

31歲的鍾君揚(Freeyon)是《2016年度香港先生選舉》季軍,入行以主持兒童節目為主,劇集多演閒角。鍾君揚昨晚在社交平台宣布正式離開無綫:「呢四年真係經歷咗同埋學咗好多嘢,但係我亦都知道係時候move on。雖然已經離開咗TVB,大家亦唔會再喺東張西望 👀 同Dolce Vita(《港生活·港享受》) 🍷 入面見到我做主持,但係因為廣告嘅關係,呢排喺電視機入面見到我嘅機會應該更加高 😂. 暫時諗住俾(畀)自己少少時間靜一靜,做下音樂 (其實我本身入行係想做歌手)、拍啲教數學嘅片 @mrfchung 、做下運動、增值下自己...再睇下前面條路點樣行。 暫時透露少少 --> 嚟緊將會同大家分享第一首屬於我自己嘅歌 🎧🎉😁 完成我一個多年嚟嘅夢想 🤗 如果有興趣支持 (或者想我教你數學),可以訂閱我YouTube 🙏🏻😊 #thankyou .要多謝嘅人實在太多,真心好感激好多人畀嘅機會、支持同埋鼓勵 💪🏻 #在心中 #希望將來再有機會喺螢(熒)幕上同大家見面」

(即時娛樂)

相關字詞﹕香港先生 鍾君揚