【新冠肺炎】拍出浴戲後大腿出紅疹 江嘉敏惹染疫疑雲 (12:37)

文章日期:2020年08月14日

正在拍攝新劇《七公主》的江嘉敏, 日前拍完出浴戲後,大腿位置長了大片紅疹。由於出紅疹是新冠肺炎的病徵之一,她擔心得立即放下所有工作,並接受病毒檢測,等候報告期間一直留在家未敢外出。

幸好,江嘉敏昨天終於收到報告,結果呈陰性,證實她未有染疫。江嘉敏開心得在社交平台上載素顏照,分享這個好消息。她說︰「話個好消息俾(畀)大家聽,我嘅COVID-19報告係陰性 ɴᴏᴛ ᴅᴇᴛᴇᴄᴛᴇᴅ!👏🏻👏🏻👏🏻 開心到素顏落街食咗個飯😬😬﹗」

「其實如果唔係緊密接觸者,或者冇病徵嘅人,真係唔使去check住,因為醫護人手不足,加上個test數量又唔係多,只要我哋多注重衛生,勤力洗手消毒,其實已經足夠。👍🏻點解我會去咗驗,因為我拍完出浴戲當晚,大腿上面即刻出咗紅疹,嚇到我馬上停哂(晒)手上所有工作,留咗係屋企,直到報告出嚟!希望大家平平安安健健康康!都希望隻腳腳都快啲好返(番)啦💪🏻💪🏻﹗」

(即時娛樂)