北上拍戲一走3個多月 黃浩然完成14天隔離回家 (13:35)

文章日期:2020年08月20日

黃浩然今年5月返內地拍攝電影《倚天屠龍記》,一拍就幾個月。他完成拍攝返港後由於要先接受家居隔離及病毒檢測,為了保障太太和兩個兒子的健康,選擇入住酒店隔離14天。今日凌晨,黃浩然在社交平台上載照片,表示終於完成隔離可以回家﹗他手持除下的檢疫手帶、身後有幾箱行李的照片,留言︰「我可以番(返)屋企喇,Yeah﹗」

太太莫家嘉(KaKa)及一對兒子為了歡迎浩然回家,特別在大門掛上「WELCOME HOME」的旗仔。浩然在門外拍照,留言︰「『家』,永遠是最重要、最有愛的地方,Welcome Home,謝謝黃太和兩位公子的心思。」

KaKa也在社交網上載丈夫回家的照片,她說︰「Yeah﹗Welcome Home老公﹗三個多月之久,終於可以見到真人啦!唔洗(使)再隔住個電話,感謝你平安健康回家!(點解大隻咗咁多嘅?正!)辛苦你了!嚟緊屋企嘅大小事務,就麻煩你啦!#同jaijai陽陽合力做咗個welcome home旗仔比(畀)papa,終於用到啦﹗」

(即時娛樂)