【做微創手術】被醫生問有冇心願未了? 林子博太太:講到我好似就快死 (18:51)

文章日期:2020年08月25日

林子博太太董燕君患上罕見癌症「平滑肌肉瘤(腹腔)」,去年底完成化療,但最近病情反覆,日前再度入院留醫,醫生建議在她腰椎做一個微創手術。董燕君昨晚在facebook發文,指醫生在做手術前,竟然問她有什麼心願未了,十足講到她就快死去,而這已不是第一次發生,月初入院時亦曾講過類似的說話。不少網民見到此帖後紛紛留言,為董燕君打氣,當中包括「抗癌歌手」李明蔚,分享她亦有聽過這些說話,每次聽完都當笑話。

相關新聞:太太腰椎做微創手術「止痛」 林子博:並非永久性

董燕君留言:「上次(1/8)入病房第一個見嘅醫生,佢同我講,如果你有事,我哋係唔會用心肺復甦法搶救你,因為你做過化療啲骨好脆弱,會承受唔到,我當時心諗,點解講到好似就快死咁嘅!今次(21/8)再入醫院,我再次見到呢個醫生,因為我個腫瘤好痛,佢幫我做咗一個微創治療,做之前,佢同我講,做咗都好嘅,如果你有咩心願未了,襯(趁)呢段時間可以做埋佢!又係講到我好似就快死咁!」

林子博留言為太太打氣:「點解有啲醫生,可以做到顧問醫生、甚至教授?因為佢哋有鍥而不捨嘅精神,不斷思考同研究點樣醫好病人,唔會咁輕易放棄!所以有料嘅醫生,更加唔會同病人講一啲放棄嘅說話。雖然睇你呢個係腫瘤科醫生,但好明顯佢只係打份工嘅心態,少做少錯!唔做唔錯!老婆,呢位醫生唔使理,因為佢唔係你嘅主診醫生!」女兒林詠渝亦叫媽咪加油,不要胡思亂想。

「抗癌歌手」李明蔚則表示:「多數醫生都會作最壞打算!我都曾經聽過唔少!每次入左(咗)院都會同我講!試過同我家人講要有心理準備喇!又有幾次問我如果有事你想唔想救你!聽完我當笑話!😆無事的❤️❤️」

(即時娛樂)

相關字詞﹕林子博 董燕君 李明蔚