撐新歡樣貌勝舊愛惹批評 裕美開腔護林作 嘲網民懶正義 (11:58)

文章日期:2020年09月01日

林作日前偕女友裕美出席《2020香港小姐競選決賽》,與擔任最上鏡小姐評判的舊愛麥明詩同場。林作為有傳媒將兩女比較而護花,揚言「裕美真心靚過麥明詩好多,身材也更優勝。素顏顏值也絕對一流。絕非平平無奇,可謂波濤洶湧」,結果被網民指他批評舊愛無風度。

裕美在社交平台開腔反擊網民︰「咁多報章將我同其他人比較時,唔見咁多網民話寫野(嘢)嗰個人無風度,將我踩完又踩,講到我一文不值,唔見咁踴躍替我平反?依家走來懶正義?我來問咁多位女士,如果你係我,你俾(畀)人踩到咁,係咁將你同人比,你男朋友都一言不發唔替你平反,唔認為你係佢心目中最靚嗰個,咁呢位男朋友你可以飛左(咗)去。」

「而且林作只係個人認為邊個靚,難道選美你話邊個靚好多,你又無風度?咁你地(哋)全部人都唔好話任何人靚定唔靚,因為呢個係無風度既(嘅)行為。作為男朋友,林作係完全知道點樣令自己女朋友安心,佢會令你覺得世界上只有你才是最好的。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕林作 裕美 麥明詩