【今次大件事】林芊妤1歲囝囝爆爸爸同長髮靚姨姨玩 (15:51)

文章日期:2020年09月01日

林芊妤(Coffee)不時在社交平台分享與兒子翟德彥(伯伯)的生活片段,Coffee昨天在社交平台上載片段,片中的伯伯大爆爸爸秘密,透露他和爸爸翟志榮趁Coffee不在家時,就去了和姨姨踢波。伯伯更表示姨姨留了一頭長髮,樣子比媽媽漂亮。

Coffee立即扮嬲,叫囝囝去找姨姨,幸好伯伯被問到要媽媽還是要姨姨時,想也不想便說要媽媽,成功𧨾回Coffee。Coffee最初以為伯伯只是隨口講,見老公翟志榮回家後就再問他,翟志榮也直認不諱,還笑指姨姨樣子OK。

Coffee在片段下說︰「今晚返到屋企問佢今日做左(咗)d(啲)咩,即刻笑笑口,之後話同姨姨,仲形容得活生生。以為佢亂噏,點知真有其事,而(依)家正式宣佈(布)佢可以做我既(嘅)線人,以後監察老公既(嘅)一舉一動,但最後發現自己最重視既(嘅)原來係條針。」

Coffee還對伯伯說︰「媽媽永遠是最美的知道嗎?」不過,伯伯依然強調是姨姨比較靚,令Coffee無言。翟志榮知道囝囝爆料後笑言︰「哇(嘩)你咁樣報串(寸),下次點帶你去蒲?」

(即時娛樂)