13歲大仔獨自飛往英國升學 徐榮不捨得但學識放手 (17:35)

文章日期:2020年09月01日

徐榮的13歲大仔徐朗(Karson)昨晚離港,獨自乘飛機前往英國升學,徐榮和太太親自送兒子到機場,看住他入閘後才回家。徐榮今日在社交網上載昨晚送機的合照,但未見細女徐心怡(包包)。他說︰「幾年前一家人有咗一個決定!時間快已經到了這個決定的那一天了,雖然有唔捨得,但為了你走得更遠!學得更多!做得更好!你在遠方,我在這裏,大家一齊努力為我們的目標進發!加油哥哥!」

相關新聞︰【兄妹情深】徐榮13歲長子英國升學 包包攬實哥哥唔放

徐榮與太太亦在他們一家人的社交帳戶上載照片,並說︰「哥哥大個仔啦👦🏻,第一次自己坐飛機✈️,為自己由細到大的夢想出發⚽️。👩🏻👨🏻雖然好唔捨得,但係都要學識放手俾(畀)你自己學習獨立💪🏻。臨上機,哥哥叫我放心,佢自己會照顧好自己👍🏻。啱啱收到你電話,知你平安到達順利過關攞齊行李,安心晒❤️。好好享受學校生活。加油哥哥!Love you 😘﹗」

(即時娛樂)