無綫前新聞小花梁凱寧重返校園 修讀中大醫學院碩士課程 (18:13)

文章日期:2020年09月01日

無綫前新聞部小花梁凱寧(Maggie)去年離開無綫後,轉投香港開電視主持節目《開嚟見我》。梁凱寧最近決定放下全職工作,重返校園,修讀中大醫學院的碩士課程。

她在社交平台上載身處中大及手持學生證的照片,留言︰「九月一日開學日,過去好多年嘅今日,我都係喺直播室為觀眾報道各區嘅開學情況,今年終於到我做返學生喇!發夢都冇諗過我呢個文科生,竟然有機會入到中大醫學院修讀碩士課程,感謝努力準備面試嘅自己,以及一路為我打氣嘅屋企人同朋友。」

​「嚟緊要做全職學生喇,由傳理學院走到醫學院,聽起上嚟好似大纜都扯唔埋,希望走出comfort zone嘅我,可以順利畢到業,換個跑道,繼續保持初衷,幫助有需要嘅人。」

「不過讀書期間耐唔耐都要接吓啲拍攝/配音/宣傳/贊助工作,幫補吓都幾高昂嘅學費。歡迎各機構查詢,不過唔係任何類型都會接,如有關慈善、教育、醫療、環保、動物就更好啦﹗​」​

「順便一提,原來上年今日亦都係我喺舊公司嘅最後一日,Time Flies!其實而(依)家係用zoom上堂,張相係八月返學校拎學生證時影的,大家可以留言為我打打氣嗎?」

(即時娛樂)