【星級仔女開學】周汶錡兩個仔似Twins 區永權贈兒子新電腦 (12:05)

文章日期:2020年09月02日

昨天是開學日,本港因為疫情關係,學生都留家網上學習,星級藝人亦在社交網貼了小朋友上堂照,周汶錡(Kathy)在instagram貼了兩個囝囝Jacques及Avner,身穿校服手拖手合照,兩兄弟相當似樣,連陳敏之也留言指他們似Twins。

區永權則貼了兒子區靖嵐拿着新款平板電腦照片,並稱:「新學期,升年級,連配件都要升級!因為平板電腦已經唔夠用,唔夠駛,網上授課,需要更Pro,有幾Pro?『咩Book Pro』!老豆我自己都未試過用呢個價位嘅電腦,呢個咩世界呢?咪就係叫⋯⋯🤪 父母捱世界!#父母捱世界 #阿仔要珍惜 #呢部電腦我希望你用好多年 #呢部電腦我會同你一齊共享」。 

而張達倫囝囝張凱碩快將3歲,昨天亦已開學,達倫在社交網貼囝囝照片:「9月1日開始番學啦!雖然網上教學,對K1來講係有難度,不過唔緊要,每日都有改善,已經係進步!加油! Love u ﹗#最緊要開心學習 #建立自信 #無壓力 #正能量」。關心妍(Jade)的女兒心心日前已開學,升讀K2的她上堂前和媽咪開心唱歌。

(即時娛樂)