【拍拖節目】跑步曬月光 洪永城梁諾妍激罕甫合照放閃  (23:30)

文章日期:2020年09月02日

洪永城公開認戀女友梁諾妍,兩人早前更發展到同居關係,彼此了解增加,愈來愈甜蜜。日前兩人拍拖跑步,罕有地各自在社交平台上載合照;洪永城分享自拍照,但見到梁諾妍在男友不遠處興奮地舉高手;梁諾妍則甫出兩人同框照,相中的梁諾妍面露開心笑容,在她附近的洪永城擺出一個搞笑動作,實行齊齊放閃!

洪永城留言:「細個好鍾意嚟呢度跑步,感覺好似喺城市中心跑步特別型,同每次跑完之後大家一定會行去銅鑼灣行街唱K食飯,所以每次聽到跑馬地我就好開心。多謝跑步教練再帶我嚟。 #喺度跑嘅人點解全部都咁快 #我仲徘徊緊6分30秒1公里 (再唔跑就7分)」似乎是受熱愛運動的梁諾妍影響,齊齊跑步曬月光。

梁諾妍則留言「教練老懷安慰系列 捉到佢去跑開心過練腹肌 今次跑8k 下次要16k了 #runwithinez #佢話佢拉緊筋」,有網民問「點解佢(洪永城)成日都好似拉緊筋咁嘅」,梁諾妍回覆對方時不忘讚男友,「呢個人都幾聽話,成日自動自覺拉筋」,也有人說「臨瞓都要畀兩位閃親」呢!

(即時娛樂)

相關字詞﹕洪永城 梁諾妍 跑步