【上海松江區】細細粒分享隔離情況 提醒出發前要買糧食 (22:23)

文章日期:2020年09月07日

「細細粒」陳嘉佳近日去了上海,今日在社交平台分享她接受隔離情況,指房內電視機無故壞了,幸好獲得換另一部機;她更提醒大家上機前記得搜購糧食,皆因上海機場是什麼都無得買的。當中她分享午餐有雞腿食,朋友留言大讚好,認為晚餐會更好,細細粒即呻晚餐沒午餐般豐富。

陳嘉佳留言:「返左上海隔離啦,比人送左去松江區,有點遠🤪,本身唔打算帶零食,但最後好彩帶左。今日電影(視)壞左,好彩換咗俾我,七點起身食早餐11點食午餐夜晚五點食晚餐,未來14日我都應該會係咁。係.....我對自己又有多一點了解,我絕對唔係一個宅女......... 寶寶有個溫馨提示——————機場係咩都冇得買架......包括(煙😏)(酒🤓)溫馨提示,唔好以為落機去到上海有得賣,🤫No」

(即時娛樂)

相關字詞﹕細細粒 陳嘉佳