【一見如故】《熟女強人》9‧28首播 杏兒開群組維繫姊妹情 (17:26)

文章日期:2020年09月10日

ViuTV全新劇集《熟女強人》於9月28日首播,劇情講述現今女性身兼多職,既要照顧家庭,又要兼顧事業。面對社會標準、迫人生活及輿論壓力,女性往往承受很多不必要的壓力。

胡杏兒、何珮瑜、沈卓盈、陸詩韻、曾樂彤、吳千語、陳逸寧等,日前齊集為《熟》開工,她們一埋位就講不停,令現場又熱鬧又嘈吵。雖然首日拍群戲,但眾人非常合拍,當導演宣布收工時,眾女跳舞慶祝,被杏兒取笑場面似煞科:「其實唔埋位我哋傾吓星座,roll機都想繼續傾,千語話想約埋飲杯嘢,我就叫佢哋嚟我屋企玩,順便幫手湊仔。」

沈卓盈表示現實中會為姊妹出頭,跟眾演員一見如故,瞬間成為好朋友;何珮瑜跟曾樂彤拍攝打第三者戲分時,異常興奮;曾樂彤表示會義不容辭為朋友出頭;何珮瑜讚杏兒好sweet,首次合作都將大家融化:「佢第一日見面已經開group,不時send相畀我哋,令我哋未入組都感受到氣氛、知道拍攝進度。所以呢日第一次齊人,但大家都好似入組好耐,不知不覺成為好朋友。」  

(即時娛樂)