【退賽後可能執返條命】林鈺洧自認太弱:我頂唔到 (14:31)

文章日期:2020年09月19日

林俊賢女兒林鈺洧(Denice)最近參與VivTV的靈探節目《鬼同妳上位》,早前她在節目內疑似撞鬼,昨晚(18日)播出的第5集,她被拍膊頭再次出事,決定跟另一參賽者思朗退出比賽。

今日凌晨她在社交網再就退賽一事吐心聲:「退賽我真係十萬個不願意。我從來冇試過放棄任何一個工作機會。就算我嗰日腸胃炎,發燒,我都會頂硬上繼續出job。

雖然最後嗰晚我個樣好似冇事,但其實嗰晚發生好多事。去到最尾5分鐘拍攝,我竟然離唔開張凳,冇力,頭暈,郁唔到,睇所有嘢都喺度震。淨係好驚,覺得好自己係死亡邊緣。

退賽之後到而家我都好後悔,好嬲自己,點解唔頂埋落去。因為清醒嘅我係一定唔會放棄工作。

師傅話,啲朋友仔跟晒我返屋企,係想我幫佢哋。但我又諗,我幫咗佢哋,邊個幫返我。我份工已經冇咗。

唯有同自己講,可能有某種科學解釋唔到嘅力量警告我,退賽可能真係執返條命。喺呢度同大家講聲對唔住,我太弱,我頂唔到,好對唔住。」

(即時娛樂)