【身體愈來愈差】「抗癌歌手」李明蔚盼獲捐款治癌症 (15:24)

文章日期:2020年09月19日
【身體愈來愈差】「抗癌歌手」李明蔚盼獲捐款治癌症

「抗癌歌手」李明蔚(Sarena)患上罕見腺樣囊性癌,8年來積極接受治療。不過她近來身體狀况愈來愈差,腫瘤壓着神經線,令她面癱,眼珠和眼皮都不能動,有一邊聲帶癱瘓,說話和吞嚥也大受影響。

Sarena今天在facebook拍片,她表示有一種叫「免疫細胞治療」,她希望嘗試,但由於費用昂貴,她希望大家可以幫助她,讓她能夠活下去。

她在片中表示:「好多謝大家一直支持鼓勵我,好感恩遇到好多人幫助我!令我有更大力量去生存!自從喺2012年發現患上罕見嘅鼻咽腺樣囊性癌,我一直都無諗過放棄,與癌共存。

喺呢8年我都曾經試過好多唔同治療,但都冇幫助,依家癌細胞擴散到肺、肝、腎同骨,做過化療同電療,亦試過標靶藥,不過身體承受唔到副作用,所以都停咗,目前都冇做任何治療!

最近我感覺到身體愈來愈差,腫瘤壓住神經線,令我面癱,眼珠同眼皮都郁唔到,有一邊聲帶癱瘓咗,令我說話同吞嘢都好有影響!最近仲開始唞氣唔順,心口又痛,器官脹大,令我開始日常生活都有困難!

但我仍然深信希望在明天,因為我仲有好多嘢想做,唔想爸爸媽媽再為我擔心!我知道有一種叫免疫細胞治療,我好希望可以去嘗試,但費用昂貴,好希望大家可以幫助我!等我能夠活下去!」Sarena表示希望能夠得到各位善心朋友幫助,將捐款存入她媽媽戶口。

(即時娛樂)