【以前不停「撞鬼」】張繼聰不介意惡言:乜標籤都冇所謂 (21:01)

文章日期:2020年09月23日

王梓軒與張繼聰相識10年,當年兩人常演出TVB綜藝節目,因需要長時間排練,久而久之成為好友。早前梓軒邀阿聰開Ig直播,暢談音樂及人生,梓軒大讚阿聰新歌《David Harleyson》好正、好有型!

40歲的阿聰大談享受中年:「心態好緊要,我仲有後生嗰種心態,點解會做《David Harleyson》,因為近期好鍾意玩古董電單車,人隨住年紀,喜好都唔同,我由細到大都唔鍾意車,但依家好鍾意古董電單車,佢哋所有嘢都有歷史,佢點解會係咁嘅style,因為嗰個年代啲文化係咁,同埋我覺得古董車,幾似我哋依家呢個年紀,我唔係後生可以鬥快嘅車,我係慢慢有味道嘅車,唔通希望啲十幾歲嘅妹妹仔覺得你好靚仔呀!」

兩人剛認識的時候經常合作,更常常傾心事,梓軒說:「我記得有段日子你好低落、壓力大,嗰時心靈上搵到乜嘢,令你突然變咗2013嘅張繼聰?」阿聰感慨說:「 人有時會遇到難題,真係冇得搞,你問我邊一刻覺得自己長大,唔再係細路仔?就係發覺你嘅問題,你父母同身邊人都束手無策,要由自己解決!呢啲難關我廿幾歲遇唔少,好似撞鬼咁,不停撞鬼…有好多嘅抹黑!呢啲你冇得解釋,真係影響好多人對你嘅睇法。」

梓軒憶起和阿聰對話︰「你有次同我分享『We are the one!』,其實我哋每個人喺世界裏面見到嘅所有嘢,基本上都係我哋自己嘅睇法同感受投射出來。既然自己嘅世界都係由自己創造,咁點解唔將佢變得美好啲呢?呢句我記到依家。」

阿聰廿多歲便結婚生B,由男孩變男人不容易,阿聰說:「我都係一個普通男仔,廿幾歲返工搵錢養小朋友,生活唔容易,仲要面對負面攻擊,點樣同人解釋『其實我有嘢做㗎!我唔係靠老婆㗎!我寫歌每個月都有收入!』我由細到大算好tough(堅强),但持續幾年,蛇都死啦!我寫幾多歌,攞創作人獎,都冇人respect(尊重)。」

阿聰自此不再介意惡言︰「你哋覺得我係廢柴又好,食軟飯又好,乜標籤都冇所謂,某程度嗰個都唔係我,認識我嘅人只有我身邊嘅人,口生喺人哋度,佢可以講任何嘢,但我可以揀認唔認同。」多年來的磨練,阿聰學懂調節心態,遇到負面心態最多嬲8分鐘。

(即時娛樂)