疫情下演藝工作受挫 41歲林盛斌發展生意開拓收入來源 (14:46)

文章日期:2020年09月24日

林盛斌(Bob)今天41歲生日,他在社交平台撰長文,分享過去半年在疫情下生活的感受。他說︰「過去呢半年,好唔容易。好多朋友同工作夥伴都知道我係一個幾正能量嘅人,因為我覺得,與其著眼失去咗幾多,不如諗吓點樣可以得到更多,發展更多。」

「一個人嘅人生,係由無數咁多個選擇而造成,每一個人都可以去選擇點樣過自己嘅生活,我見到有d朋友喺呢段日子睇咗好多Netflix,煲咗好多劇,同埋打咗好多機,好寫意,我認為適當嘅休閒同放鬆時間係必須嘅!但係如果可以選擇縮短返(番)少少呢個時間,例如睇少dd、煲少dd、打少dd啫,然後選擇將呢dd時間拎出嚟,再去加以善用,可能可以為日後嘅事業同發展埋下多dd種子。」

「由疫情開始爆發,到而家呢二百幾日,我選擇睇咗好多本關於個人成長同理財嘅好書,上網睇咗好多關於創造命運嘅大師級講座,打電話聯絡返(番)好多應該喺工作上可以合作嘅朋友。喺我應用返(番)我喺書本同講座入面學到嘅理論同方法,再邀約電話簿上嘅好多位去見面去磋商去傾合作,好好彩,好感恩,喺過去呢段時間,我發展咗幾個我從來都冇諗過會接觸嘅範疇同領域,投入咗好幾個同拍檔們新開拓嘅生意機會,雖然暫時只係啱啱開始階段,但我好肯定,呢d都係我未來其中幾個好重要嘅收入來源。」

「可能因為我個心仍然盡力保持正面同樂觀,喺呢個咁艱難嘅市道仍然有少量工作機會,我相信,佢哋都係我吸引返(番)嚟嘅。半杯水嘅故事我諗我唔需要再去表述,你可以選擇頹廢、繼續怨天怨地,你可以選擇積極、努力爭取機會。睇完Jim Rohn一個好多年前嘅講座,好喜歡呢一句:『If you change,everything will change for you!』仲有,其實,今日係我生日,40 + 1。不過唔知有冇人有耐性睇到呢句。」

好友蕭正楠留言問︰「即係點呀?究竟而家隻匯豐應該點呀?係咪等佢去返(番)40+1蚊?will HSBC change for us?」

阿Bob回覆傳媒,被問到生日如何慶祝時說︰「其實都冇乜慶唔慶祝,今晚可能一家人喺屋企食外賣車仔麵,哈哈,因為我之前喺我個社交平台出咗我成日去食嗰間車仔麵嘅post,我啲小朋友話未食過,佢哋好想試吓!佢哋都唔使送咩生日禮物畀我,只要乖乖哋,唔好成日發脾氣,咁我就已經好開心!我嘅生日願望係希望疫情盡快過去,人人有工開,大家都開開心心!」

(即時娛樂)

相關字詞﹕林盛斌 蕭正楠