張達明入娛樂圈跟萬梓良有關 顧定軒跟好戲之人合作嗌驚 (21:35)

文章日期:2020年09月24日

張達明及顧定軒日前作客TVB娛樂新聞台節目《StarTalk》,接受主播許文軒訪問,談及拍《麥路人》感受。顧定軒表示跟眾多前輩合作難忘,他說:「開頭接戲見到有咁多好戲之人,自己都好驚,起初有啲擔心handle唔到,戲中有啲肢體同情緒上嘅嘢都同導演、編劇傾咗好耐,其中有場戲要出手打阿嫂,我未試過打女人,初初都唔敢落手,係導演叫我狠心打落去。」

入行8年的顧定軒又說:「咁多年嚟自己做過好多小眾角色,接觸到好多平時感受唔到嘅人生,希望嚟緊可以拍多啲本土電影,屬於我哋故事嘅角色,可以有信息畀到觀眾就係最有意義嘅事。」

張達明表示未曾跟萬梓良合演過,他説:「實在太吸引,佢點演我就點去,跟返佢個節奏同energy,唔可以輸畀佢,另外我入行唔多唔少都同佢有關,我面試第二round,係揀咗佢曾經演過嘅《EQUUS》一段戲做畀King Sir(鍾景輝)睇,之後我就入咗演藝。」

張達明憑電影首度獲得金像獎最佳男配角,他稱:「其實以前仲難有提名,我以前做男主角,啲對手太強,太多高手爭,而且我演開喜劇,喜劇好難有提名,所以今次我好感恩,因為我病過,得獎證明我可以做到嘢!」

(即時娛樂)