【在職星媽談湊仔經】千嬅拒做怪獸家長 小谷指身教重要 (16:47)

文章日期:2020年09月25日
【在職星媽談湊仔經】千嬅拒做怪獸家長 小谷指身教重要

楊千嬅在抗疫期間享受其烹飪樂趣,不時將煮食片段上載到社交平台分享,有見及此千嬅親自策劃在YouTube開設一個頻道「MY LIVE TV」,節目名為「千言‧慢煮」,每集邀請不同嘉賓無所不談、邊煮邊傾。明天(26日)節目便正式上架,頭炮嘉賓是谷祖琳(小谷),節目中二人分享在職媽媽的心得及湊仔樂,千嬅更炮製囝囝Torres愛吃的蛋包飯。

楊千嬅與小谷兩位在職媽咪,談到湊仔經特別有共鳴,對於為工作而未能專心照顧子女,可會感內疚?小谷認為不應自責,即使24小時陪着兒子,亦不代表是好事,她認為身教才最重要。

千嬅表示為人母初期很緊張,她形容好似讀兒童心理學一樣,有時她反省會否逼得太緊,她不可以做怪獸家長,千嬅覺得現在時代不同,大家追求境界比以前高:「其實要贏在起跑線係有啲大鑊,有時令家長諗多咗!」

小谷認為不能過分照顧子女,因為有時她見到女兒甚依賴,做任何事也伸手叫人幫手,她說:「有次女兒用Zoom上堂做功課,她遇上不懂的問題,便大叫來問我,其實有時我都不懂怎回答,我叫她去問SIRI(手機語音助理)啦,我雖然是媽咪,不過我不一定叻過你,現在教學方法跟以前不一樣。」

千嬅、小谷認為在職媽媽未能全天候照顧子女,所以對老公亦一樣,有時可能會疏忽了他們,做老公的又會否投訴?千嬅說:「個仔發燒我會好緊張,如果燒到40度我會成個人癲晒,不過老公會冷靜啲,等個仔好番,丁生會話其實我都會發燒㗎!」

小谷又說:「有啲朋友嘅老公會詐型,話仔女出世後就冇理過佢,如果佢同我講就一定同佢開拖,我會好嬲,因為娶個老婆番嚟咁緊張你啲仔女,要跪喺度拜多謝佢啦,唔該啲老公醒啲,幫老婆分擔吓,唔好搞咁多嘢!」

(即時娛樂)