江伊晴生日孖老公食飯慶祝 Oscar︰你快樂所以我快樂 (14:20)

文章日期:2020年09月30日

江伊晴(前藝名江若琳,Elanne)今天(9月30號)33歲生日,生日前夕與丈夫蕭唯展(Oscar)食飯慶祝。

夫婦二人在社交平台分享照片,Elanne說︰「有人話:我最好既(嘅)生日禮物就係佢永遠都咁錫我❤️,其他人講我未必信,但出自佢口我一定信!😜睇到呢度你地(哋)應該好想嘔😎😎。生日簡簡單單一餐飯已經好滿足啦👍。今年生日特別開心,係(喺)『貓季』我有一班好好既(嘅)小伙伴,係(喺)工作上有令我好安心既(嘅)團隊,生活上有好多好愛我既(嘅)朋友仔!❤️夠啦!最後祝自己33歲生日快樂,開開心心,繼續做正能量少女🍻。如果覺得我不像33歲的請按讚哈哈哈哈😂😂😂😂。」

Oscar則說︰「祝你生日快樂﹗身體健康﹗年年未夠秤😊。平日唔梳頭既(嘅)我,今日無帶GEL,護髮素GEL頭頂住先🙊。你永遠簡單美麗,你快樂所以我快樂。」

(即時娛樂)