【首次錄歌被黃子華指欠感情】鄧健泓兩杯落肚 向老婆講愛的宣言 (14:53)

文章日期:2020年10月05日

ViuTV節目《晚吹─有酒今晚吹》邀請到鄧健泓(Patrick)擔任嘉賓,Patrick透露曾於某年平安夜,跟黎諾懿用了半小時,就把一整瓶Vodka喝光,雖然Patrick酒齡不淺,但他表示首次於錄音室錄歌時,還未懂喝酒,就要唱一首講述男生分手後,借酒澆愁的歌曲《借醉行兇》。當時正參演舞台劇《男親女愛》的Patrick,雀躍地給黃子華聽他這首作品,但當時子華邊聽邊皺眉,之後更說:「你飲過酒未?你太後生,唔係好適合唱呢首歌。」

兩杯落肚的Patrick真情流露,在鏡頭前對太太石詠莉(Sukie)發表愛的宣言,表面似是揶揄太太,實際上甜到漏:「我覺得我太太係一個好奇怪嘅人,但我又好喜歡佢,所以我就同佢結婚。」Patrick談到以前他們拍拖,只會留在他家裏,不敢去逛街,Sukie會在家看書,Patrick叫她約朋友出外走走,她卻回答說她沒有什麼朋友,讓Patrick感到很意外:「我就諗點解呢個女仔,同佢以往嘅形象咁大分別,咁我慢慢再了解多咗佢,就發覺我好欣賞佢!」

(即時娛樂)