【倒數兩星期】港台《Gimme 5》宣布完結 主持黃天頤:阿公有更重要嘅任務 (21:25)

文章日期:2020年10月05日

由C君太太黃天頤、丘國盛(波盛)及方梓豪(梓豪爸)主持的香港電台第二台節目《Gimme 5》,由於港台節目調動關係,將於10月19日完成任務結束,3位主持人將會各自發展。

黃天頤在社交平台發長文分享感受:「分手嘅說話,點講都好似唔能夠完美。今日節目中用咗爛分手作引旨,正式宣佈Gimme 5倒數兩星期就會完成佢嘅歷史任務。

作為一個經歷五代嘅主持人,我比任何一個人都不捨,亦都曾經爭取過呢個組合可否原封不動。可惜,阿公有更重要嘅任務要交俾唔同嘅主持人。放心,好公平,我地(哋)三個主持 @ballshing(丘國盛) @tszhobaba(方梓豪)都有新挑戰,無一個能夠逃避。

於我來說,Gimme 5係一間算經營得唔錯嘅小店。未至於客似雲來,但總係有一班常客喺呢度打躉。接近13年嘅日子風雨無間,(無誇張,真係試過10號風球都喺直播室)圍爐風花雪月,遇上開心事嬉笑一番,遇上不順心互相打氣。多謝每一位說不出名字的過客,是你們令我感受到這種只靠聲音隔空維繫的情誼有多神奇而美麗。

於公司來說,這也是一個不客(容)易的決定。因為我們也不能保證下一個節目會否也可以經營出一片天。但,當初的Gimme 5不也是這樣唐突又冒險地走過來嗎?離別是很難圓滿的,但起碼離別前在這間小店內,我可是十分滿足快樂,謝謝每一位駐足同遊的你。

#倒數的日子 #有咩想我地(哋)做即管留言俾我地(哋) #做唔做到唔敢膽(擔)保 #學識戴頭盔是很重要的 #Gimme5 #我都消化咗一段時間 #消化完梗係再食過 #人生係咁架(㗎)啦 #為咗打呢篇野(嘢)我唔記得落車」

(即時娛樂)