【患癌妻全身水腫情况嚴重 】林子博誓操弗身形 跟老婆再影婚照 (15:18)

文章日期:2020年10月13日

林子博愛妻董燕君(Shirley)去年確診罕見癌症「平滑肌肉瘤(腹腔)」,先後接受過電療與化療,月前身體狀况急劇惡化,癌細胞擴散,進食困難。不過Shirley並無放棄,想嘗試「免疫細胞治療」,但費用昂貴,林子博公開籌醫藥費,籌得初步治療費用,並於上周開始接受「幹細胞治療」 。

子博接受傳媒訪問時透露,太太周四要再入院,因為全身水腫情况嚴重,待醫生檢查後要為她轉藥,入院前再打第二支針。

另外,子博昨晚在facebook貼了那些年的弗爆照片,和現時大叔身形對比照,他寫道:「太太因為全身皮膚乾燥爆坼,所以最近我每日都會keep住幫佢搽潤膚膏,今(昨)晚閂埋房門幫老婆搽cream,搽完對腳之後.....

我:老婆,你『𢲡』高件衫~~俾我幫你搽身吖!

太太:老公~唔使喇!我自己嚟啦!

我:點解呀?

太太:我而家身型好肉酸,唔想俾你見到呀!

我:吓?近年我呢副慘不忍睹嘅身型,妳都冇嫌棄過......我不知幾幸福啦!

(老婆~妳放心!我一定會減肥成功,返去當年溝妳嗰陣嘅身型,我哋再影婚紗相。我哋一齊加油!)」

(即時娛樂)