【有女萬事足】周柏豪日日畀「女」圍:每朝都惜到我醒 (12:28)

文章日期:2020年10月19日

周柏豪日前接受許文軒主持的《StarTalk》訪問,談及新歌《劫後餘生》,柏豪說:「冇出歌呢一兩年時間,自己都有好多低潮,發生咗好多事,對自己嚟講係好慘痛,一生人都唔想再發生,呢首歌可以話係同大家同埋自己打氣,初初唱呢首歌嘅時候,要投入情緒,每次都好激動,會諗返好多當時嗰種恐懼感,依家每次都好期待唱呢首歌,因為每次都有唔同嘅釋放,唱完自己會開心咗。」

受疫情影響下,柏豪多了時間陪女兒,他說:「見證到好多女兒嘅第一次,包括叫我爹爹,但我見證唔到我阿媽話我太太出咗去好耐未返屋企時,囡囡話媽媽曳曳,呢個我好想睇到,哈哈!」談到與女兒關係時,柏豪說:「我覺得好似比拍拖更誇張,佢每朝都惜到我醒,佢會爬上嚟,上唇下唇都惜,搞到成面口水,係好冧!可能同太太拍拖太耐,都15年,所以同囡囡一齊嘅感覺更強烈。(太太會呷醋?) 唔會,你估只係惜我咩?囡囡惜佢先惜我㗎!」

柏豪表示自己因女兒改變不少,他說:「依家屋企會聽多咗兒歌同古典音樂,以前會聽樂隊同傷感嘅歌,始終電波會影響BB,所以太moody唔係咁好;另外自己會更把握時間,唔想浪費喺啲無謂嘢度,做完一日工作快啲返屋企見佢哋。」

(即時娛樂)