麥浚龍為拍MV減磅 巧遇核泄日出世女Model參與演出 (13:07)

文章日期:2020年10月19日

麥浚龍(Juno)新歌《我在切爾諾貝爾等你》自推出後,引起廣泛討論,樂迷更推測《The Album》3年企劃中,董折及浦銘心的結局將會如何劃上句號。Juno再次為MV執導,並進一步披露兩大角色的細節。

Juno構思一個在切爾諾貝爾當地時鐘酒店發生的故事,是源於「董浦」故事開端,就是在時鐘酒店內發生。Juno說:「喺《勇悍‧17》裡面,兩個角色喺香港一間Motel裡面相遇,到最終章想轉換場地,但同樣想畀觀眾親切感,所以嚟到董折嘅中年,都係喺一間Motel,但人物時間處境都變遷了。」

切爾諾貝爾原是核電廠災難,至今雖然可以前往遊覽,但前往拍攝工作的話,仍有一定限制,Juno分享道:「有閃過要去切爾諾貝爾拍攝呢個念頭,但因為輻射,好多工作人員要喺當地逗留一段長時間,安全係最大問題。」

不過Juno於13年前,已留意切爾諾貝爾的新聞、文章、電影、電視劇或紀錄片,他甚至收藏有關當地的相集,所以即使未曾到訪當地,他對於為MV營造當地的空間感也手到拿來。

雖然未能前往切爾諾貝爾拍攝,但場景的成功塑造令畫面予人那份冰冷淒美外,參與演出的女模,也為MV帶來震撼。Juno在眾多女Model中,揀選了現在的女模,巧合地對方正是烏克蘭人,而拍攝當日Juno與女模詳談時,才知她正是核泄當晚出世,Juno感歎這個奇幻的偶遇,更透露:「女Model話呢個本應係佢嘅生辰,係好開心嘅時刻,但對於當地人嚟講,就係好哀傷嘅一日。」

另外,Juno特意為今次拍攝刻意減磅,全因董折一角,在早期患有躁鬱症,Juno經過資料蒐集,知道服用任何精神藥物,都會令人容易腫脹起來,所以他為了塑造角色,以一個健康的方法慢慢減磅。不過今次減磅,Juno卻發現了壞處:「我由著開L碼變成著XS碼,依家所有褲都唔啱著。」

(即時娛樂)