【由暴龍哥到暖爸】鄭中基剖白內心世界 不解圈中「潛規則」 (15:12)

文章日期:2020年10月19日

鄭中基日前接受港台節目《音樂說》訪問,回憶入行以來高低起跌,並剖白鮮為人知內心世界。鄭中基自細便認識鄧麗君和許冠傑等重量級前輩,他們經常到家中作客食飯或夾歌,兒時的中基不懂何謂明星,不過當年看着大人唱歌的畫面歷歷在目。

鄭中基音樂路發展急步上揚,但他表示對當時香港娛樂圈內的「潛規則」大惑不解,感到迷茫:「我冇諗咁多圈內『政治嘢』,以前好唔明白,去某台客串劇集、做個節目,就會有更大機會入圍樂壇頒獎禮,我唔識呢啲遊戲規則,只係諗如果我好叻呢啲手段,係咪即使唔使唱得叻都得?作為過來人,我依家同後生或新人合作,都會叫佢哋專注創作,呢啲問題就交畀我處理。」

鄭中基以張學友的歌曲《屈到病》,形容這個時期的他,在音樂以外要開始拍劇,令他思緒混亂,以致他放工後常邀約朋友喝酒訴苦。

重談低潮期,鄭中基不避諱稱當時的唱片公司亦放棄了他,他在美國自我進修時,是劉偉強向他伸出援手︰「喂,你都冇嘢撈㗎啦,返嚟拍戲,我畀兩個角色你揀。」 那正是2001年由黎明主演的電影《不死情謎》。自《行運超人》起,鄭中基的喜劇形象深入民心,但在最新的電視劇中,他飾演患憂鬱症的單親暖男爸爸,叫人眼前一亮。他的育兒心得是盡量不干擾小孩選擇,希望他們獨立思考,現在回想這原來深受其父親影響。

爸爸鄭東漢是知名唱片公司高層,他曾寄語尚未出道的鄭中基︰「呢個世界只有一個張學友,唔會有第二個。呢個係你嘅職業,你要自己面對,我唔會主動話你知做乜,但有問題,可以隨時問我。」要以一首歌總括兩父子關係,鄭中基毫不猶豫地選擇《許願樹》。

(即時娛樂)