初婚時歷人生低潮萌死念 張繼聰︰放棄生命不如放棄執著 (22:43)

文章日期:2020年10月22日

張繼聰日前接受由王耀祖主持的港台節目《音樂說》訪問,阿聰由5歲開始拍劇,童星出身使他自小懂得分辨戲劇與現實。直至中五畢業,他選擇以戲劇作生涯規劃,報考香港演藝學院,年少的阿聰將心神放在戲劇課堂,直至一次失戀,阿聰才與音樂結緣,自始愛不釋手︰「對後生嘅我嚟講,經歷失戀係好大衝擊,我同白只真係好兄弟,因為佢都一齊失戀,我哋兩個組成『治療小失戀』,一齊拎住結他喺後樓梯又彈又唱,好快我就開始寫自己嘅歌,後來仲會去酒吧表演。」

回想初婚,阿聰直認是其人生低潮期︰「當時係一個困境,同時面對好多壓力。一個廿幾歲男仔結婚,有小朋友,本身都夠大鑊,仲要日日被人指指點點,更堅強嘅人都好難受。」

當時經常被傳媒追訪,被巨大的輿論壓力困擾多年,令阿聰萌生尋死念頭︰「我有諗過死,嗰時被逼到一個位,我一係死,一係改變自己諗法。最後諗明白,可以唔係放棄自己生命,而係放棄(介意)人哋對你睇法,放棄自己執著。我由26歲開始面對,去到30歲先釋懷。」回想被狗仔隊跟蹤,阿聰坦言傷痕纍纍︰「其實只係一家人帶個仔出街玩,family time,一見到有車跟,我唔知點面對又要被人寫乜嘢。經歷過後,我深明文字真係可以寫死一個人。」後來他學懂放下,調適自己的想法。

(即時娛樂)