鄭俊弘何雁詩湊賴慰玲囝囝放學 當半日實習爸媽 (13:45)

文章日期:2020年10月30日

鄭俊弘、何雁詩將於下周六(11月7日)簽字結婚,正式結為夫婦﹗雖然他們有共識再在事業上衝幾年才打算生孩子,但日前就在好友賴慰玲安排下當了半日實習爸媽。何雁詩昨日在社交平台上載與鄭俊弘接了賴慰玲囝囝放學後,「一家三口」去公園玩的照片,何雁詩跟賴慰玲囝囝玩得非常開心,鄭俊弘就站在不遠處望住他們,畫面溫馨﹗

何雁詩說︰「第一次接放學,本來都唔想多講但係我地(哋)今日真係好開心﹗契爸爸(鄭俊弘)知道自己被賴慰玲委任接放學之後,自覺好有責任感,好開心。放左(咗)學我地(哋)去遊樂場,去玩捉,去睇人放風箏,好想永遠記得呢d場面。時間真係果(過)得好快,明明當時我地(哋)仲幫緊大肚賴mommy著拖鞋,話咁快個仔已經翻(返)緊幼兒園。諗返(番)起我哋班姊妹由六個女人,去到多左(咗)三個小朋友,真係覺得好幸福。好多謝出現係(喺)我地(哋)生命入面呢幾位小朋友,為我地(哋)帶黎(嚟)左(咗)好多歡樂,佢地(咗)每一下笑聲都好治癒,可唔可以唔好大得咁快呀?」

(即時娛樂)