【原本想買孖B車...】伍家謙解決BB車煩惱:一人一架 (12:34)

文章日期:2020年11月02日

無綫前體育主播伍家謙今年4月升呢做老竇,太太Betty為他誕下龍鳳胎。眨眼龍鳳胎已6個多月大,昨天伍家謙在社交網表示,終於解決了BB車煩惱,原本他打算買孖B車,勝在夠霸氣,但他表示香港路窄,不太方便,他說:「嗰啲並排孖車成架坦克車咁大,出出入入其實有啲難搞;上下層嘅話個車身通常比較窄,而且對瞓下格嗰個好似唔多公平。再加上我哋極少一拖二出街,出親都幾乎總動員,所以最終決定,#小怪獸s 一人一架。」伍家謙亦在Ig限時動態貼了抱B相,並留言笑稱:「有車又唔肯坐,係要抱嘅!」

伍家謙昨晚還分享了排隊提款時的一件趣事:「排我前面嗰個女士,入完咭之後,對住呢部嘢,大大聲咁,用普通話,嗌咗自己個密碼出嚟。見冇反應,佢再嗌多次。」隨即惹來網民熱議,有網民搞笑稱「有冇記低所需號碼」、「你有冇笑出聲先?」

(即時娛樂)