李昭南參加《造星III》求突破自己 被林二汶評冇觀眾緣 (17:05)

文章日期:2020年11月03日

ViuTV節目《全民造星III》明晚(4日)播出第3集,眾參賽者陸續出場參與前哨戰,今次輪到ViuTV藝人李昭南(Mishy)出場。經常為ViuTV不同節目擔任主持的Mishy,亦有參與劇集拍攝,苦等機會的她,原來一直想成為唱作歌手,因為見到好友黃劍文加入ViuTV後,有機會為劇集寫歌,並主唱主題曲,所以效法加入ViuTV。

導師林二汶對Mishy作出評價:「當刻見到佢,覺得佢觀眾緣唔夠,冇一種好shiny嘅嘢,唔亮呀。」原來Mishy亦深知不足之處,但不知如何改善:「成日問同事點樣可以改善呢樣嘢,會檢討自己,點樣去突破呢個點,如果唔係公司繼續留我亦冇乜意思。」

她又稱:「參加《全民造星III》嘅目標,係希望大家當我係一個音樂人嘅身分去尊重,可以繼續喺音樂方面發展。」為求突破自己,Mishy亦一改形象,拒做平時自彈自唱的自己,想讓觀眾看到自己另一面,故她以性感造型,跳唱演繹歌曲《Cazzo》。

(即時娛樂)