寶貝女Harper開始戒夜奶 雨僑感覺額頭黑氣終退去 (12:25)

文章日期:2020年11月08日

雨僑今年8月榮升新手媽媽,誕下寶貝女Harper,不時在網上談論湊女問題。雨僑今日有好事分享,就是Harper開始戒夜奶,令她感覺額頭的黑氣終於退去。

雨僑留言:「聽日@harperllov就三個月啦,呢三個月經歷好多嘢,咩人生重要的一課咁老土就唔講啦😂,睇番滿月嘅時候影嘅呢張相,我仲係圓轆轆,而家小姐圓轆轆,我就殘晒😆。真係萬語千言,但係呢個只係『媽媽的犧牲』嘅序幕,見到佢百日哭慢慢好轉,皮膚又靚番晒,最近仲開始戒夜奶,我直頭覺得額頭陣黑氣終於退去。由每次去東涌同港島南見長老抱到我抽筋,到自己可以坐car seat,我更加覺得佢好似已經大個女就快識行,加油啦囡,我哋一齊努力。跟住落嚟除咗飲奶嘔奶無限Loop,我終於可以同你玩下傾下偈喇。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕戒夜奶 雨僑