拍打戲周身傷 68歲洪金寶暫不言休:我仲講到嘢可以鬧人 (15:47)

文章日期:2020年11月09日

現年68歲的洪金寶日前接受由鄭丹瑞(阿旦)主持的網上節目訪問,早前譚詠麟貼出洪金寶的照片,被網民指他暴瘦,事後他表示因血糖踩界,而要戒吃澱粉質,而新抱周家蔚亦表示健康無恙,只是吃得健康。

節目中,洪金寶面色紅潤兼精神幾好,說話亦中氣十足,訪問期間洪金寶仍郁身郁勢,手腳依然靈活。阿旦問洪金寶膝蓋傷患如何造成?他表示因長期受傷勞損,但未有換膝蓋,他擔心之後做不到要踢要踎的動作。

洪金寶以往拍不少動作戲和武打戲,均親身上陣,阿旦問他傷了幾多個地方?洪金寶自嘲現時「冇料」,他表示「傷就傷晒」,又指雙手斷過3次,最後一次斷手腕位置,就是當年拍《最佳福星》,當時要跟劉德華和另一演員對打,之後他衝出來跟日本人對打,他在兩級樓梯高,雙手分別按着住兩邊「起雙飛」兼雙腳向前踢,豈料他「撻」落地後,有人叫他再拍多次,洪金寶當時說:「唔得喇!我隻手斷咗」,然後他要立即去醫院打石膏包紮,然後再回片場繼續拍攝。

對於很多人叫洪金寶退休,他則說:「我會諗點解要退休?我仲講到嘢,可以鬧人;我諗到嘢又講得到,點解要退休?上天畀我呢啲做乜?當自己真係退化晒,咁自然費事出醜。」洪金寶表示他不是不想退休,只是想真的做不到的時候才退休,他表示現在仍有機會,他也會盡量去做。

(即時娛樂)