黎諾懿遭老婆埋怨冇求過婚 讚3歲囝囝「小春雞」懂事 (12:48)

文章日期:2020年11月10日

黎諾懿早前接受倪詩蓓及葉文輝(啤梨)主持的《詩情廿四味》訪問,黎諾懿在節目告誡所有男士,結婚前一定要有求婚的過程,他解釋︰「當年風水師同我講,我已經到咗結婚年齡,我同老婆講要結婚,我哋都好順理成章咁結咗婚,但結完婚後,當每一次幫其他朋友搞求婚派對時,佢都會埋怨我當年冇向佢求過婚。」

除了求婚,黎諾懿亦希望每位男士,要好好對待另一半,他說︰「我知道自己唱歌五音不全,所以就將冇可能嘅事變成有可能,喺婚禮上唱歌送畀老婆。」

黎諾懿的演藝生涯並非一帆風順,在出道後幾年,曾經有段時間要租住「劏房」度日。黎諾懿難忘鄭伊健這位好兄弟默默扶持,2人因為喜歡水上活動,所以變得投契。在人生低潮的時候,鄭伊健多次向黎諾懿提供支援:「以前出活動,佢知道我慳錢,平時唔買衫,佢成日都會借衫畀我。」同時伊健亦幫助他解決工作上面對的迷思。

黎諾懿入行多年,曾經到達「樽頸位」,有想過放棄演藝事業,直到獲《舞動奇跡》的邀請到內地拍攝,他說︰「當年參加呢個比賽時,我嘅拍檔係金晨,係佢重新燃點起我對演藝嘅堅持。當年我拍呢一個節目,拍4集已經等於我一年TVB嘅人工。」

因為金錢及機會的影響,黎諾懿決定盡全力參加最後一個綜藝節目,希望在息影前有一番作為,亦因為這個比賽他獲得了冠軍,得到不同的發展機會,他說︰「我好相信喺邊度跌低,就喺邊度企起身,我最後選擇咗留喺香港拍劇,但我老婆話我當時應該要返內地發展,可能依家已經可以躋身福布斯排行榜。」

黎諾懿亦談到兒子「小春雞」,雖然他只有3歲,但十分懂事,他說:「收工返到屋企,唔使我講佢都識得斟杯水畀我飲,已經覺得好溫暖。」因為疫情關係,多了與「小春雞」相處,在家中與他嘗試種植不同植物,黎諾懿相信孩子從跌碰中成長,長大後可以成為成熟的人,所以他會讓孩子在有最大自由度的空間下,發揮自己潛能。

(即時娛樂)