朱智賢接受30日拉筋Challenge:只要堅持就係一切 (18:30)

文章日期:2020年11月11日

朱智賢今年4月爆出與人夫黎振燁在車廂偷食蛋糕事件,令其形象插水,近日見她在網上「試水溫」,上載不少她的運動照;她有份演出的劇集《踩過界II》,戲分亦未被刪剪。朱智賢今日繼續發文,分享她接受朋友的「30日拉筋Challenge」,成功將整個人「摺埋」,展示其個人毅力。

朱智賢留言:「今次呢個30日challenge,純粹係同朋友食食吓飯,然後發起的。我天生係筋骨超硬嘅人,所以拉筋對於我來講真係一個極大嘅挑戰,朋友仲要求我要摺埋個人🙄 當時其實都覺得自己唔會做到,但係我都想睇吓30日之內我能夠可以拉到咩地步?盡做囉!做到幾多得幾多!至少試過嘛!頭幾日真係發覺好大鑊,因為拉筋嘅痛係真係痛到形容唔到,每一次拉完對腳都好似廢咗郁都郁唔到😫。而為咗要進步每一日都要拉到超過自己limit!就係咁每一日繼續虐待自己,越痛就越拉,越拉就越痛🌚。眨吓眼30日終於過咗了,大家滿意我嘅成果嗎?亦都想話比(畀)大家知,只要堅持就係一切💪🏻我做到,你哋都一定得!Let's stretch😂#surpriseyourself #30dayschallenge #dosomethingdifferent #missioncomplete」

(即時娛樂)

相關字詞﹕朱智賢 踩過界II