第4次演情侶 孖連詩雅拍吻戲零尷尬 柏豪難忘Shiga鹹眼淚 (12:58)

文章日期:2020年11月16日

由周柏豪和連詩雅(Shiga)等主演的犯罪動作電影《無間行者之生死潛行》,將於本周四上映。

片中柏豪及Shiga有感情線,兩人相識10多年,在電影和音樂上緊密合作,現實中以師兄、師妹相稱,今次在《無》片中,已是第4次飾演情侶,不過他們仍樂此不疲,柏豪笑稱:「同連詩雅演情侶已經去到搵唔到一個更夾、更有默契嘅御用情侶檔CP!幾年前,拍《西謊極落:太爆・太子・太空艙》都同Shiga拍過親吻戲,嗰次佢仲要喊住同我激吻,我食晒佢好鹹嘅眼淚,估唔到人生入面惜我個女嘅眼淚之前,竟然係惜連詩雅嘅眼淚,今次拍《無》片親吻戲,其實已經訓練有素,已經係零尷尬,我哋識咗超過10年,熟到爆,有晒默契,而太太知道我對手係Shiga,都好放心。」

Shiga則說:「劇本本身冇接吻戲,係導演臨時加插,戲入面有場求婚戲,我同柏豪一齊睇樓,所以好自然咁惜咗一啖。雖然事前冇心理準備,不過我哋真係太熟,秒速已經入到戲,心諗惜就惜啦!我同柏豪嘅感情就係一齊成長建立返嚟,喺片場都會同佢溝通好多,希望每次都畀到唔一樣嘅感覺畀觀眾。」

兩人今次在電影最大挑戰,必定是柏豪臥底角色被起底,連累未婚妻Shiga遇上危機,柏豪憶述:「最衰都係我呢個反派,其實我一直恨演反派,今次終於恨到,點知換嚟Shiga要為我犧牲,因為我個角色由讀書開始,已經被培訓做臥底,人前係紀律部隊高層,但係人後就非常寂寞,心情好複雜,日日擔心秘密身分被揭開。」

(即時娛樂)