由細湊到大 情同母女 工人姐姐榮休返菲律賓 許芷熒感不捨 (14:05)

文章日期:2020年11月16日

前港姐許芷熒(Whitney)今年2月,為丈夫Alex誕下女兒Kayli Jane(馮寶寶),女兒已經9個多月大。上周五(13日)是Whitney的32歲生日,連日來她在Instagram貼了慶祝生日的照片,而Whitney的工人姐姐Naty亦有和她慶祝,兩人關係情同母女,Whitney表示今年是Naty和她最後一年在香港慶祝生日,因為Naty將榮休返菲律賓。

Whitney在Ig撰長文抒發感受,她寫道:「由八個月大湊大我嘅工人姐姐Naty,現在我32歲都仲同我慶祝緊生日,但我諗應該會係最後一年了,因為佢要返菲律賓真正榮休。

一歲嘅時候佢抱住我喺麥當勞開生日會,今日佢抱住我九個月大嘅囡囡,呢份感動,難能又可貴。Naty第一眼見到我個女,佢感動到喊,由BB開心湊大我,而(依)家眼見我生了屬於自己嘅BB...」

Whitney又謂去年結婚時有斟茶給Naty,當時她強忍淚水,她寫道:「我同自己講,千祈唔好喊,喊咗唔靚,但其實斟茶畀Naty嘅時候,自己內心好感動,好想喊。我成日內心都好希望,而(依)家照顧緊馮寶寶嘅工人姐姐,能夠好似Naty咁樣由細照顧佢大...亦都能夠睇住佢長大,睇住佢成家立室。」

(即時娛樂)