劉青雲《拆彈2》孭70磅裝備嗌頭暈:份工唔易做 (12:05)

文章日期:2020年11月17日

由劉德華監製兼主演的《拆彈專家》於2017年上映叫好叫座,事隔3年,《拆彈專家2》將於今年底上映,除了原有班底,新片更邀得金像影帝劉青雲、金馬影帝謝君豪加盟,跟劉德華合組「完美影帝三叉戟」,戲碼十足!不過,初嘗拆彈的劉青雲大呼「份工唔易做」,要孭住70磅的裝備,令他頭暈。

劉青雲戲中飾演「拆彈專家」總督察,在拍攝過程中,青雲要身穿70磅重的拆彈裝上陣,猶記得首天開工,青雲便要與劉德華拍攝「拆彈」戲分,期間「全副武裝」的劉青雲,在鏡頭前威風凜凜,不過在鏡頭後,除下頭盔的他笑言焗到頭暈。

不過,《拆彈2》導演邱禮濤似乎不太認同,他笑指青雲曾於電影《十萬火急》飾演消防員,體能應付理應綽綽有餘。事後問到青雲演拆彈專家還是消防員較辛苦?他表示:「原來做拆彈專家嘅裝備,重過做消防員好多,消防員嘅制服唔重,只係個氧氣筒重,但如果加埋拍攝過程,就應該演消防員辛苦啲,畢竟拆彈專家唔使周圍跑、上落樓梯,但演消防員就要跑來跑去,體能上付出較多。」

劉青雲與劉德華雖然相隔18年再合作,但默契十足,在鏡頭後有講有笑,兩位影帝不時討論美容經、車經等話題,劉青雲表示:「我哋都好多唔同話題,不過傾得最多就係劇情,因為故事比較複雜,好多爆炸同動作場面,所以大家會交流多啲,想令到電影出來嘅效果更好!」

(即時娛樂)