完騷歎炸雞 杜汶澤滿意演出 田蕊妮讚老公有驚人意志 (12:24)

文章日期:2020年11月17日

杜汶澤於九展舉行的「香港企硬」talk騷,昨晚(16日)舉行尾場,連日來都有不少圈中人捧場。阿澤老婆田蕊妮在社交網貼出和老公合照,並撰文抒發感受,她說:「識咗呢個人咁多年,老實講我到依家都唔夠膽話自己好了解佢!就講今次呢個talk show,近呢半年一方面要操肌,另一方面要度稿再加上要處理公司嘅事情,每日只係瞓三至四個鐘,基本上一日24小時係唔夠用!作為佢老婆一直擔心佢體力透支,更加唔明白點解人做talk show佢做talk show佢要攪(搞)咁多嘢呢?份稿寫得好,夠搞笑咪得囉!

到咗on show呢兩個星期,仲要每日keep住乾身,身體嚴重缺乏sodium嘅情況之下上台演出!我明白了,我終於明白了,我看到站在台上的不單止是一個表演者,他的毅力和驚人的意志才是『香港企硬』的精神!每一晚完咗show之後你仲要同我講,今晚做得唔夠好,聽日要做好啲!我每次都係話你已經做得好好!真的,你真的做得好好!接下來希望你可以好好休息一下!」

今天阿田再在Ig貼相,並寫道:「很多人都説我是一個好女人,好老婆!我不否認我的好!但我的好是因為杜先生的好,杜先生的好是因為香港人的好!每次站在台上唱青春頌時,深深感受到與很多美麗的人分享每個夜晚!你們說被我的歌聲感動了,其實是每一個美麗的你們觸動了我!」

至於完騷的阿澤,終於可以大啖食炸雞。他表示今次演出,是他27年演藝生涯中,最滿意的一次演出,他感謝大家的支持。

(即時娛樂)