《愛‧回家》林美香|謝芷倫去沙灘執垃圾 呼籲愛護大自然 (21:45)

文章日期:2020年11月18日

於無綫處境劇《愛‧回家之開心速遞》中飾演「林美香」的謝芷倫,早前與劇中另一半「秦博思」馬貫東,雙雙暫別劇組後,至今仍未有歸期。謝芷倫未有遺棄粉絲,不時在社交平台大曬長腿,讓大家繼續關注其工作;愛好水上活動的她,今日參與了義工活動,去沙灘執垃圾,一盡好市民的責任。

謝芷倫留言:「最近想去潛水,自從上次去完布吉拍3日2夜就冇潛過☹️。咁啱學校話有個義工活動有得潛水執垃圾,之前見過朋友去過我已經好想去。今次有得Fun dive又可以去海底同沙灘執垃圾,啱哂(晒)喇,潛水牌除左(咗)潛水仲可以執海底垃圾👍❤️,都叫左(咗)d diver朋友參加🤩。沙灘上的垃圾較海底多,我地(哋)成班人執左(咗)好多垃圾啊!當中有魚網,燒烤網,膠袋,魚絲,魚鈎,發泡膠等。海底就執左(咗)膠樽,汽水罐,膠袋,同潛水用品等。希望大家去大自然遊樂嘅時候,都要愛護我哋嘅大自然啊❤️」

(即時娛樂)

相關字詞﹕愛回家 林美香 謝芷倫